onsdag 17 oktober 2012

Tiden går mycket fortare än den ska... men samtidigt för långsamt...
Vad är det som vi ser men som vi inte ser och som vi hör men som vi ignorerar?
Ja, jag vet inte... men det lät bra eller nåt... Haha

Idag mår jag sisådär... jag mår bra men ändå inte helt okej. Nej, jag är inte sjuk... jag är bara trött, tråkad, fundersam, fet och pank.... men det är ju så det ska vara, det hör ju liksom till allt det här som kallas livet.... Tur att My är på bra humör idag iallafall....hellre en surfi**a än två... :D
Idag har jag inte lust med någonting egentligen... jag har mensvärk och det känns som om den slår mig inifrån och ut med en yxa och jag vill bara lägga mig ner och spy... jag blöder så sjukt mycket så jag vill inte ställa mig upp för då tror jag att jag ska dö (ja, helt onödigt att skriva det här, men nu gjorde jag det och det är upp till dig om du läser eller inte) Men jag har verkligen problem... ska uppsöka läkare snarast för detta funkar inte längre!

Jaha... det var lite onödigt vetande...
nu till lite annat

--- näe... har inget annat...
:D


//Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar